روش های کم هزینه بازاریابی
قیمت :148000 ریال







 

 

روش های کم هزینه بازاریابی

 

 

در این فیلم آموزشی ژان بقوسیان نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش در دو ساعت روش های کم هزینه ای را معرفی می کند که می تواند فروش قابل توجهی بر میزان فروش شما بگذارد. مطالب این دی.وی.دی آموزشی برگرفته از کارگاه روش های نوین افزایش فروش است.

 


آیا بودجه کافی برای بازاریابی ندارید؟
از روش های کم هزینه بازاریابی استفاده کنید.
 

این فیلم آموزشی مکملی مناسب برای خوانندگان کتاب شکستن مرزهای فروش است.

چرا بسیاری از کارآفرینان و صاحبان شرکت ها در بازاریابی موفق نیستند؟

مشکل اصلی، آشنا نبودن با روش های بازاریابی است. تصور اشتباهی که در بسیاری از افراد وجود دارد آن است که مشکل کمبود بودجه برای تبلیغات و بازاریابی است.

ولی شما از افرادی نباشید که چنین طرزفکری دارند. فرض کنید فردی حاضر شود به شما چندصد میلیون تومان قرض بدهد تا با آن به بازاریابی و تبلیغات بپردازید. مطمئن باشید بسیاری از مدیران حتی اگر صدها میلیون پول داشته باشند، با تبلیغات و بازاریابی تمامی آن پول را به هدر خواهند داد. پس مشکل اصلی داشتن سرمایه نیست، بلکه آشنا بودن با روش های بازاریابی و همچنین داشتن شور و شوق و انگیزه قوی برای موفقیت است. اگر شما از این نوع افراد هستید که حاضر نیستید تسلیم شوید و سرمایه کمی در اختیار دارید، این محصول برای شما ساخته شده است.

در این فیلم آموزشی ژان بقوسیان نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش در دو ساعت روش های کم هزینه ای را معرفی می کند که می تواند تاثیر قابل توجهی بر میزان فروش شما بگذارد.

مطالب این دی.وی.دی آموزشی برگرفته از کارگاه روش های نوین افزایش فروش است. اگر در کارگاه روش های نوین افزایش فروش شرکت نکرده اید، فرصت خوبی است تا در آرامش شخصی خودتان این فیلم آموزشی را مشاهده کنید.

این دوره مکملی فوق العاده برای کتاب شکستن مرزهای فروش است. اگر کتاب را خوانده اید توصیه می کنیم حتما این دوره را مشاهده کنید.

اگر هنوز کتاب را مطالعه نکرده اید می توانید کتاب را هم سفارش دهید. برای سفارش کتاب اینجا را کلیک کنید.



بخشی از مطالب فیلم آموزشی:


کسب و کار خود را در بیرون از محیط کار تبلیغ کنید.
نوشتن پیام کسب و کار بر اتومبیل شرکت
تبدیل فاکتور به ابزاری برای فروش
سیستم انتظار تلفنی را به درآمد تبدیل کنید.
از اینترنت استفاده کنید.
استفاده از لباس های رسمی
از بسته بندی محصولات بهترین استفاده را ببرید
استفاده از کارت ویزیت برای بازاریابی 
انتخاب نام مناسب برای کسب و کار و محصولات
یادآوری به مشتریان برای خرید مجدد
با مشتریان در تماس باشید.
ساخت برنامه وفاداری برای مشتریان
نوشتن مطلب مطبوعاتی
دادن جوایز در مسابقات
شرکت در نمایشگاه ها برای یافتن مشتریان جدید